هرچیزی که بخواهید....

باسلام من سمانه هستم ومی خواهم درمورد این وبلاگ بگویم که دراین وبلاگ تقریبا مطالب گوناگون است امید وارم ازاین وبلاگ لذت ببرید راستی نظریادتون نره

:: ردیاب ماشین
:: جلوپنجره اریو
:: اریو زوتی z300
:: جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچیزی که بخواهید.... و آدرس smsamane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 22111
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->


تماس با ما

استخاره آنلاین با قرآن کریم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

ابزار پرش به بالا


انسانهای آینده چه شکلی خواهند بود؟

 


نسل انسان همچنان در حال تکامل است و فناوری های جدید نتوانسته این روند طبیعی را در میان انسانها متوقف کند اما به نظر می آید انسانها آینده بیشتر به سمت قدِ کوتاه و وزن بالا گرایش پیدا کنند تا قد بلند و استخوانبندی کشیده.


از زمان ارائه نظریه تکامل تا کنون دانشمندان در تلاش بوده اند روند این پدیده را بر روی انسان درک کنند و دریابند که آیا انسان در بخشی از این روند از تکامل بازمانده است یا نه؟

دانشمندان معتقدند انسانها با انطباق دادن خود با تغییرات شدید زیست محیطی ...........



.:: ادامه ی مطلب ::.
نوشته شده توسط سمانه در پنج شنبه 4 آبان 1391

۲۰ قسمت از بدن که احتیاجی به آن نداریم

 

نقل از وبلاک دکتر سینوحه ( http://doctorsinohe.persianblog.ir ) ، بیست قسمت از بدن است که بر اساس نظریه تکاملی داروین، باقی مانده از اعضا اجداد انسانهاست که در بدن انسان به صورت کوچک و بدون عملکرد باقی مانده است:
۱. ارگان ومرونازال VOMERONASAL ORGAN:
یا ارگان جاکوبسون که حفره ای است در پل های بینی دو سمت با گیرنده های شیمیایی که در انسان عملکردی ندارند. در جانوران پست تر وظیفه درک ماده شیمیایی فرومون رو بر عهده دارند .
۲. عضلات خارجی گوش:
۳ عضله هستند که در بخش خارجی گوش واقع شده اند و در سایر حیوانات نظیر خرگوشها و سگها، وظیفه حرکت مستقلانه گوش از سر را بر عهده دارند. اما انسانها هنوز دارای آن هستند و توسط این عضلات است که بعضی از افراد می‌توانند گوششان را تکان دهند
۳. دندان عقل:
در انسانهای اولیه که مقادیر زیادی از گیاهان رو جهت به دست آوردن انرژی مصرف می‌کردند داشتن یک جفت اضافه دندان آسیا در هر فک مفید به نظر می‌رسید اما در انسانهای امروزی که انواعی از غذاها را مصرف می‌کند، زیاد ضروری به نظر نمی‌آید
۴. دنده گردنی:
حدود یک درصد از مردم یک جفت دنده اضافی در بالای دندهای خود (در بخش گردن) دارند که به نظر می‌رسد باقی‌مانده از اجداد خزنده ما باشد. این دنده می‌تواند در این افراد مشکلات عروقی یا عصبی ایجاد کند
۵. پلک سوم:
.................................

 



.:: ادامه ی مطلب ::.
نوشته شده توسط سمانه در پنج شنبه 4 آبان 1391

روزملی دختر

در سال 1385 رویدادی تأثیرگذار برای دختران کشورمان اتفاق افتاد. شورای عالی انقلاب فرهنگی، براساس پیشنهاد فرهنگسرای دختران، روز مبارک تولد حضرت فاطمه معصومه(س)، کریمه اهل بیت را به عنوان «روز ملی دختران» تصویب و اعلام نمود و بر همین اساس نیز طی جشنی در روز میلاد آن حضرت، اولین سالروز ملی دختران گرامی داشته شد و فرهنگسرای دختران به عنوان دبیرخانه دائمی روز ملی دختران انتخاب گردید.

بدون تردید، توجه به اهمیت و ضرورت این روز و فرصت های آن، همچنین دقت به وضعیت دختران در جامعه که برای اصلاح و بهبود آن به عزم و اهتمام ملی نیاز است، می تواند از روز ملی دختران، فرصتی مغتنم برای کار جمعی در مورد دختران بسازد که زمینه های حرکت های بزرگ و تغییر و تحولات درخشان برای توسعه و بهبود زندگی دختران را فراهم نماید. این فرصتی است که شاید لازم بود خیلی پیش از اینها اتفاق می افتاد و اکنون که زمینه آن فراهم شده است، بی توجهی به آن، با توجه به سرعت تحولات حوزه مسائل زنان و دختران، ممکن است زیان های فرهنگی اجتماعی بزرگی را به همراه داشته باشد.

چرا روز تولد حضرت معصومه به عنوان روز ملی دختران انتخاب شد؟.....................................

 



.:: ادامه ی مطلب ::.
نوشته شده توسط سمانه در دو شنبه 10 مهر 1391

دهه ی کرامت

فرستادن به ایمیل

 دهه ی مبارک کرامت و تولد حضرت معصومه (س) و برادر گرامیشان ، اسوه ی بخشش را بر تمامی مسلمین جهان تبریک عرض می نماییم.

 از ادامه بازدید فرمایید

دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه (علیهااالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) می‌باشد. این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را ................

 



.:: ادامه ی مطلب ::.
نوشته شده توسط سمانه در دو شنبه 10 مهر 1391

آخرین مدل پر در پرندگان!!!
نوشته شده توسط سمانه در شنبه 18 شهريور 1391

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by smsamane